FAQ

Jak to celé funguje?

Je to jednoduché. Stačí si na stránkách vybrat zboží, objednat jej a do pár dnů se můžeš těšit na tebou vybraný “kousek”.

kupuj

 

Co když sháním něco, co nemáte na stránkách?

Pokud sháníš konkrétní zboží a nemáme ho na našich stránkách, můžeš nám poslat mail s požadavkem o konkrétní produkt a my uděláme vše pro to, abychom jej sehnali za nejlepší možnou cenu.

Poptávka je zároveň nezávazná a pokud ti tvůj vysněný produkt najdeme a tobě se cena bude přesto zdát příliš, můžeš od poptávky kdykoliv odstoupit.

 shanite better

 

Jaký je stav prodávaných předmětů?

Vzhledem k tomu, že se jedná o předměty, které se již nedají koupit v maloobchodě, podstatná část z nich již bude z druhé ruky od sběratelů, kteří je chtěli pustit dál.

Může se stát, že zboží bude úplně nové a nikdy neotevřené, ale také, že již bylo někdy v minulosti vystaveno nebo použito.

O stavu zboží však budeš vždy informován v popisku o produktu, takže budeš přesně vědět, co kupuješ a jaký je daný stav.

 check good

 

Co když mi seženete něco, co mi přijde s vadou?

Každé zboží, které expedujeme, vždy před odesláním pečlivě kontrolujeme. 

Pokud by však tvé zboží přece jen nebylo v kvalitě, ve které sis jej představoval, poskytujeme záruku kvality a zboží u nás můžeš bezplatně reklamovat do 14 dnů.

check red better

 

Kusy z druhé ruky mohou mít někdy drobné vady, ne?

Ano, stane se, že je nějaký produkt tak moc limitován, že i přes drobné vady je o něj stále zájem.

Pokud by nějaký produkt měl jakoukoliv menší vadu na kráse, dozvíš se o ní v popisku o produktu.

green check

 

Poptal jsem u vás produkt, který již dlouho sháním a nemáte jej na stránkách. Pokud mi jej najdete, musím si ho už koupit?

Žádný strach, na nikoho netlačíme.

Pokud si u nás poptáš produkt, který ti budeme shánět, bude to pro tebe naprosto nezávazné a zcela zdarma. Jakmile ti tvůj vytoužený produkt najdeme, seznámíme tě s celkovou částkou/stavem a až teprve se můžeš finálně rozhodnout, zda jej opravdu chceš zakoupit, či nikoliv.

lupa ej

 

Viděl jsem u vás produkt za určitou cenu, ten se pak vyprodal a za nějakou dobu tam byl úplně stejný produkt za vyšší cenu. Jak je to možné?

Každý kousek sháníme jednotlivě z různých zdrojů. Proto se může stát, že se dva úplně stejné produkty mohou cenově lišit, protože jsou u nich brány ohledy na cenu zprostředkování. 

Proto může být  zboží dražší, než to stejné v minulosti. To však ale neznamená, že nemůže být také levnější, než v minulosti.

doprava ceny

 

Mám ve své sbírce něco, co chci poslat dál. Můžu u vás?

Samozřejmě, zboží také vykupujeme.

Pokud se chceš něčeho zbavit, můžeš nás kontaktovat s tvojí představou o ceně na náš mail.

vykup

 

Jak fungují platby?

Můžeš zaplatit buďto skrz platební bránou, kreditní kartou, apple pay, převodem, bitcoinem a nebo si můžeš nechat zboží poslat na dobírku.

 

platby

 

Máte jenom věci, které se nedají sehnat v maloobchodě?

Naše hlavní specializace je na zboží, které je exkluzivní a těžce sehnatelné.

Jsme ale také partneři největších výrobců a distributorů popkulturních předmětů na světě, a tak máme přístup ke všemu "novému".

Na hlavní stránce si jednoduše vyber, v jaké sekci chceš nakupovat a určitě si vybereš.

Máme exkluzivní zboží, nové zboží a také předobjednávky.

 

maloobchod

 

Chci od vás koupit zboží, ale už je vyprodané.

Po některých předmětech je vyšší poptávka a tak mohou být rychle pryč. To platí hned dvakrát o exkluzivním zboží, které nabízíme a proto se může stát, že po uvedení na stránku může být během několika sekund pryč.

Nezoufej však, neboť je velká šance, že tvůj chtěný produkt budeme mít skladem znova.

skladem